γ

Waiting On the Light to Change - Matthew Perryman Jones

小豆之家:

Put your defense down
放下你的戒备
open up your heart and lay all of it out
敞开心扉 说出心声
I know how hard it sounds
我知道这听起来很难
but loneliness will have it's way
但孤独会一步步的
in feeding your doubts
填满你的疑虑之心

I'm waiting on the light
我在等待光明
waiting on the light to change
等待着生活出现新的变化
I'm chasing out the lies
我在驱逐假话粉饰的生活
chasing out the lies
驱逐充斥谎言的话语
that keep you caged
为了让你冲破桎梏 不再被囚禁
I'm waiting, waiting on the light to change
我在等待光明 等待着生活出现新的变化

No matter what's inside
无论你心里有什么
There is nothing you can say
你无论说什么
to cause me to hide
都不能让我躲避起来
You know I'm broken too
你知道的 我也是受伤的 破碎的
I've fallen far, I lost my faith
我堕落了 我失去了信仰
been found and made new
被人发现 并被改变成新的自我

I'm waiting on the light
我在等待光明
waiting on the light to change
等待着生活出现新的变化
I'm chasing out the lies
我在驱逐假话粉饰的生活
chasing out the lies
驱逐充斥谎言的话语
that keep you caged
为了让你冲破桎梏 不再被囚禁
I'm waiting, waiting on the light to change
我在等待光明 等待着生活出现新的变化

Oh, love won't let you go
哦 爱不会让你离去
It bends and reaches low
爱情弯下腰 到了很低的地方
Just let go
放手吧 让一切不幸都过去

I'm waiting on the light
我在等待光明
waiting on the light to change
等待着生活出现新的变化
I'm chasing out the lies
我在驱逐假话粉饰的生活
chasing out the lies
驱逐充斥谎言的话语
that keep you caged
为了让你冲破桎梏 不再被囚禁
I'm waiting, waiting on the light to change
我在等待光明 等待着新的你和我

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(22)