γ

Moon - Brika

小豆之家:

Would you excuse me?
你会向我说告辞
I was afraid to
于是心有戚戚
Look under

Our bed
双人床
And just like the moon
就像这月亮
We got in a groove
走进孤独的石缝

I got out of the mood
然后从这禁锢里走出来
With your attitude
带着属于你的心情
Again
一次又一次
What I need
我要的是什么
What I need
我要的是什么
What was I even doing
究竟如何是好
When I found you there?
何时可以找到你
What was I even doing?
究竟如何是好
When I found you there?
何时可以找到你
What was I even doing
何时可以找到你
Shouldn't I just keep moving?
是否不该继续前行
What was I even doing
究竟如何是好
When I found you there?
何时可以找到你
When I found you there?
何时可以找到你
You take me for granted
你把我的一切视作理所当然
And I'm not enchanted
但我并非留恋
With any of this
那些关于你的一切
I'm starting to see
只是开始去看,去寻找
That I'm gonna be
所有我想要的,想成为的
In this black sea
都沉沦在这黑色海洋里
Indefinitely
遥遥无期
What's left?
还剩下些什么?

What I need
我要的是什么
What I need
我要的是什么
What was I even doing
究竟如何是好
When I found you there?
何时可以找到你
What was I even doing?
究竟如何是好
When I found you there?
何时可以找到你
What was I even doing?
我曾经做了些什么
Shouldn't I just keep moving?
是否不该继续前行
What was I even doing?
究竟如何是好
When I found you there?
何时可以找到你
What was I even doing?
究竟如何是好
When I found you there?
何时可以找到你
What was I even doing?
究竟如何是好
When I found you there?
何时可以找到你
What was I even doing?
究竟如何是好
Shouldn't I just keep moving?
是否不该继续前行
What was I even doing?
究竟如何是好
When I found you there?
何时可以找到你
When I found you there?
何时可以找到你

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(14)